onsdag 20 januari 2010

Denna fina award har jag fått från http://stickmamman.blogspot.com/ :)
Tack snälla Jessica!!
Med utmärkelsen följer att jag ska:
* kopiera awarden till min blogg
* länka till personen som gett mig awarden
* berätta sju intressanta fakta om mig själv
* Välj sju andra bloggar att ge awarden till
* länka till deras bloggar
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.
Mina sju intressanta saker om mig själv:
1. Snart 30.
2.Gift.
3. 2 barn. En på 5 år och en på 6 månader.
4. Har precis köpt hus.
5. Älskar att virka.
6. Äter på tok för mycket godis.
7. Ska köpa mig en symaskin och försöka bli vän med den :)
Jag ger Awarden till dessa 7 personer:

6 kommentarer:

  1. Vad kul att du gav den vidare till mig. Ska se om jag kan komma på sju saker om mig själv ;)

    SvaraRadera
  2. Tack! Så snällt av dig.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tusen tack va du är snäll :-)
    Kram/Veronica

    SvaraRadera
  4. Tsck snälla du...men hur lägger man in awarden då? Ska jag spara den på min dator och sedan ladda upp?

    SvaraRadera
  5. Tack snälla för awarden! Och vad fin din docka blev! Så fiffigt att lägga in ståltråd. Själv har jag inte kommit igång med min januari, men jag ska virka ikapp mig snart.. Måste till garnaffären först, och sticka färdigt min kanin. Annars finns det risk att den blir liggande och aldrig ser ljuset:)

    SvaraRadera
  6. Hej och tack så jättemycket för awarden! :)

    SvaraRadera